2015年12月28日 星期一

阿"愁"



今午姊姊送了這東西給我,說見到這公仔,覺得真係好似我喎!望望吓,又幾似喎!原來佢名叫阿“愁”!又正合我現時的心境喎!望望吓,都幾靚吖,又係我喜歡的色類,好啦!就用佢做我icon啦!
Wat is it? Looks a bit like a minion. 

Fandy said that she look like me, and her name is "Sadness".
How about changing her name to happiness!! 
oh, this is not decide to me! she is a role of the film "Inside Out".

沒有留言:

張貼留言